Skip to main content

Apa Yang RM350 Per Shot?

This picture has nothing to do with this post. I just like it. bwahaha
CPPS ni ada seorang kawan yang dikenali melalui Tinder sejak 1-2 tahun lepas, kita namakan dia Mr. Horny Goat Weed (HGW) .Weols cuma chatting on and off sebab dia banyak bekerja off shore dan tidak pernah berjumpa pun.

Tapi HGW adalah seorang kawan yang baik kerana selalu ada apabila CPPS memerlukan seseorang to talk to or a shoulder to cry on gitu.

Bukanlah tidak pernah plan untuk berjumpa tetapi setiap kali tu ada aral melintang, masing-masing sibuk dengan kehidupan sendiri. Yang tak boleh blah tu, HGW siap pesan dengan CPPS.

"We can meet, you know, go out and have coffee but with ONE CONDITION."

Uishhh ada condition you. Takut kiteeee.

"Jangan cerita pasal I dalam blog you." KAH!

Okay tapi tak jadi jumpa punnnn. That was a year ago.

Nak dijadikan cerita, baru-baru ni HGW berada di darat dan CPPS pulak tengah emosi masalah dunia. So HGW dengan baik hati offer bawak iols keluar sebab dia concern, taknak iols mereput sakit jiwa di rumah.

"Come on. You got to eat. Jom tengok wayang. Don't worry, my treat."

So akhirnya selepas 2 tahun barulah weols berjumpa.

Punyalah CPPS terharu dan berterima kasih kat dia sebab sanggup drive jauh-jauh semata-mata nak lend a shoulder kat perempuan siher ni kan. Maka iols pun cakaplah

"I promise not to talk about you in my blog."

"Oh no noo. I'm honoured if you talk about me in your blog." 

Giteeewwwwww. Tetibe tukar fikiran kannn. Joking katanya the first time tu. 

Tapi malangnya post ni bukan bercerita pasal dia tetapi bercerita pasal kawan dia, kita namakan Bobby.

Bobby yang perwatakan agak chubby, muka baik-baik adalah kawan universiti HGW yang lost contact, kemudian reconnect melalui seseorang.

HGW sangat TERKEJUT kerana Bobby sekarang adalah BAPAK AYAM!

So semasa weols makan, HGW pun tunjuk lah kat CPPS group bapak ayam & social escort ni dalam Wechat. 

Kemain kauuuuuu.

Okay dalam group tu, si bapak ayam akan bagi description social escort yang available untuk hari tu (kalau nak bahasa kasar dia pelacur la uols) seperti tinggi, berat, body type, slot masa yang available dan pricing.

RM350 per shot gituuu. Macam vodka shot kan. Hewhew. Overnight lain harga, 2 shot lain harga dan macam-macam pricing mengikut skill.

Yang tak tahan tu uols, si pelacur ni pun ada requirement okay. 

Preferance: NL & CKT.

Iols pun tanya la amende NL dan CKT tu.

"NL is nasi lemak (Malay) and CKT is char kueh tiaw (chinese)"

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAH!

Okay ini sumpah kelakar. 

Jangan terkejut, yang fetish gadis bertudung pun ada hokayyyy.

Gila tak kaya uols. Satu jam RM350. Cuba kalau sehari 3 customer yang ambil basic package sahaja sudah RM1050! Itu baru 3 customer dalam sehari!

Dan seharusnya gadis-gadis itu menyertakan gambar mereka. Gambar muka dan pelbagai posing menggoda memakai baju tidur yang lacey dan nipis. 

Sudah tentu gambar bogel pun ada. 

CPPS apalagi laju je skodeng dan meneliti satu persatu gambar tersebut sambil mengutuk dalam hati.

Bukanlah nak cakap apa uols tapi tak cantik pun they alls tu. Body biasa bonggol lemak disana sini. Sama je macam gadis-gadis biasa. It could be any girl you see on the street.

Sebenarnya nak cakap CPPS lagi MELETUP dari diorang. KAH!

CPPS tak kutuk pilihan diorang nak jadi pelacur (after all, if you are good at something, why do it for free?). I'm not judging them either because everyone is entitled to how they want to live their lives. Tapi sebenarnya kagum dengan keberanian dan tahap konpiden diorang.

CPPS walaupun merasakan diri MELETUP, CPPS belum tentu berani untuk memilih jalan yang mereka pilih. 

Truth is, there is an entirely different world out there, so different from where I'm raised and lived in. I wouldn't say my world is perfect but it's safe and loving. And co-existing with my world, is a world where there is drugs, prostitution and violence. 

Hmmm masa tu CPPS musykil jugak kenapa HGW ada dalam group tu.

"Heyyyy. You main social escort ni jugak ke?"

"Helo. Come on. I ada standard okay. I'm very choosy. I pun taktau kenapa diorang add i." 

Your word HGW, your word.

Lepas tu weols sambung makan-makan. Kemudian ada dua orang gadis lalu sebelah meja weols tu

"Tetek pompuan tu jatuh dowhhh."

Tersembur pineapple juice CPPS. Sepuaka mulut CPPS, puaka lagi mulut Mr. Horny Goat Weed tu.

I have interesting friends.

Comments

Others Also Read This!

Strawberry Park Resort Cameron Highlands - Secluded Sanctuary For Introverts

 Strawberry Park Resort Cameron Highlands - Introvert's Perfect Sanctuary Picture credit: https://strawberryparkresorts.com/ I'm always on the hunt for an introvert's getaway. As you can probably tell, I love misty mountain retreats. The tranquility, cool crisp air, breathtaking view, the seclusion are just 😍 perfect for introverting. I chanced upon Strawberry Park Resort while staying at SunLight Suite during my last trip to Cameron Highlands.  I was admiring the night view from Sunlight Suite's compound when I saw a well-lit area on the adjacent hill and remembered thinking to myself "Hmm, that looks like an expensive place....but I gotta check it out!" As it turns out, it wasn't that expensive considering the comfort, the facilities, and the invigorating environment.  Hotel Booking I booked through Agoda for a 3-day 2 nights stay, without breakfast for RM720+. Before my trip, I emailed the resort for booking confirmation, coz you know how sometimes A...

Porn Puaka Di Gym

Tajuk mengundang kontroversi Sis ni bukan apa rajin pergi gym, selain nak bersenam, iols juga suka mencuci mata. Bukan setakat mencuci mata dengan jantan helok (I'm still hoping sebab gym iols pegi tu SENDUU), sis juga suka melihat gegadis yang fefeeling gedik dengan bermacam fesyen di gym tu. Biasanya gegadis newbie ni macam cendawan. Muncul sekejap di kala azam baru masih utuh yakni di awal tahun atau selepas perayaan di mana memasing nak kurus.  Tunggulah 2 bulan kemudian langsung tak nampak batang hidung ataupun buttcheeks. Eh? Sebenarnya salah satu benda Cik Panda nak cerita pasal butt cheeks. Butt cheeks are absolutely NO NO except at the pool or beach when you are in your swimsuit.  Cik Panda tak jealous la uols sebab Cik Panda tak hingin pun nak ada bontot yang jelly welly tu. ZAssssss So hari tu ada sorang minah ni baru 1st time iols nampak kat gym, tengah workout dengan bopren dia la gitu. Pakai sports bra je dengan really short shorts yang menampakkan ...

Adventure Time In Taman Negara Pahang - Day 1

Adventure Time In Taman Negara Pahang Image credit: Mutiara Taman Negara My last memorable trip was that rejuvenating retreat in Cameron Highlands . So, I vowed to make 2023 as memorable as possible, and visit new places as much as money and time would allow. This Taman Negara trip marks my first trip for 2023 and I would highly recommend all nature lovers to visit.  Absolutely memorable! It only took less than a month to gather 6 adventure kakis, plan, and book the trip.  Easy peasy lemon squeezy.  Accommodations in Taman Negara Pahang There are a lot of places you can stay in Kuala Tahan .  We booked Mutiara Taman Negara for convenience and resort vibe which I'm a sucker for. I just have this crazy attraction for a wooden chalet in a jungle. Anyway, Mutiara Taman Negara is the only resort that is located within Taman Negara, overlooking Sg. Tembeling.  They offered several attractive packages that include accommodations, meals, and activities. We booked ...

Apakah Itu Visceral Fat?

Apakah Itu Visceral Fat? Not all fats are created equal katanya. Mari kita kenali dengan lebih lanjut jenis-jenis fat/ lemak yang terdapat dalam badan kita dan apa signifikan simpanan lemak-lemak tersebut.  Terdapat 2 simpanan lemak dalam badan kita iaitu: 1. Subcutaneous fat (SF) - Lemak yang disimpan dibawah kulit i.e lengan, paha, perut. Lemak ini boleh dicubit, dipicit, bersifat sedikit jeli-jeli dan lembik. - Lazimnya, perempuan mempunyai peratusan SF yang lebih tinggi 2. Visceral fat (VF) - Viscera = organ so VF adalah  lemak yang menyelaputi, mengelilingi organ badan kita - Sekitar abdomen. - tidak dapat dicubit atau dipicit, terasa keras kerana terletak dibelakang lapisan otot abdomen.  Apa kepentingan VF ni dan apa kesannya terhadap kesihatan kita? Sedikit VF adalah penting untuk jadi ' cushion ' organ-organ penting seperti jantung, limpa atau hati. Tetapi bila terlalu banyak, ianya boleh membahayakan kesihatan.  Bahaya macam mana? VF ini diangga...

10 Best Staycation Places In Malaysia For Nature-Loving Introverts

10 Best Staycation Places In Malaysia For Nature-Loving Introverts  Image: Unsplash/Keenan Barber For an introvert, vacations can sometimes be overwhelming and unpleasant .  Sensory overstimulation can quickly deplete their energy and turns what's supposed to be a rejuvenating getaway into a nightmare. Read: 4 Tactics For Making Travel Less Overwhelming For Introverts I've had my fair share of "nightmarish-energy-draining" vacations and I can honestly tell you, it's no fun. I came back tired, cranky, and definitely need a post-vacation vacation to recharge 😛 How to avoid "introverts-nightmare-vacation"? 3 words. Planning, planning, and planning. From types of places to stay (definitely big no no to hostels/shared dorms), things to do (clubbing every night? NO THANKS), even people to go on trips with. Read:  15 Travel Tips Every Introvert Needs To Know Generally speaking, introverts love to be in nature .  If you consider yourself a nature-loving introve...