Skip to main content

Cakoi Kangkang Dan Lelaki Separa Botak

Jika anda ketinggalan siri makanan berpuaka, sila baca cerita INI DAHULU

Sejak episod fries kangkang, every week iols akan nampak batang hidung si mamat gatal ni kat tempat keja weols.

Kadang-kadang masuk just nak sembang-sembang. Selalu cakap umur dah 40 tapi takde perempuan nak sebab almost botak.

This is why I wear my anti-creep ring all the time.

Ada beberapa kali dia beria ajak iols lunch sekali. Nak belanja iols katanya. Apa lagi, mestila iols reject bagi alasan macam-macam.

Gila engko. apa iols nak sembang dengan dia nanti? 

Ai is very the takut you know.

Ingatkan bila dah reject tu dia putus asa la. Rupanya iols silap.

Di satu tengah hari sabtu yang aman, iols nampak kelibat dia di luar kedai. Cepat-cepat bersembunyi dengan harapan dia tak nampak iols.

5 minit berlalu. Dia tak masuk. Iols menarik nafas lega "Fuhh selamat"

Tiba tiba

"Hi! I thought I saw you so I went and bought you this cakoi"

OH SHIETTTT MANNNN

Dia masuk kedai and bagi iols cakoi pulak dahhh

Iols ni dahla suka makan cakoi. Macam mana dia tau iols suka cakoi? Pandai betul dia try nak ambik hati iols. Adakah ini dinamakan cinta?

CHOIIIIII !

Somebody tolong bawak I berubat plis.


Comments

Others Also Read This!

Strawberry Park Resort Cameron Highlands - Secluded Sanctuary For Introverts

 Strawberry Park Resort Cameron Highlands - Introvert's Perfect Sanctuary Picture credit: https://strawberryparkresorts.com/ I'm always on the hunt for an introvert's getaway. As you can probably tell, I love misty mountain retreats. The tranquility, cool crisp air, breathtaking view, the seclusion are just 😍 perfect for introverting. I chanced upon Strawberry Park Resort while staying at SunLight Suite during my last trip to Cameron Highlands.  I was admiring the night view from Sunlight Suite's compound when I saw a well-lit area on the adjacent hill and remembered thinking to myself "Hmm, that looks like an expensive place....but I gotta check it out!" As it turns out, it wasn't that expensive considering the comfort, the facilities, and the invigorating environment.  Hotel Booking I booked through Agoda for a 3-day 2 nights stay, without breakfast for RM720+. Before my trip, I emailed the resort for booking confirmation, coz you know how sometimes A...

Adventure Time In Taman Negara Pahang - Day 1

Adventure Time In Taman Negara Pahang Image credit: Mutiara Taman Negara My last memorable trip was that rejuvenating retreat in Cameron Highlands . So, I vowed to make 2023 as memorable as possible, and visit new places as much as money and time would allow. This Taman Negara trip marks my first trip for 2023 and I would highly recommend all nature lovers to visit.  Absolutely memorable! It only took less than a month to gather 6 adventure kakis, plan, and book the trip.  Easy peasy lemon squeezy.  Accommodations in Taman Negara Pahang There are a lot of places you can stay in Kuala Tahan .  We booked Mutiara Taman Negara for convenience and resort vibe which I'm a sucker for. I just have this crazy attraction for a wooden chalet in a jungle. Anyway, Mutiara Taman Negara is the only resort that is located within Taman Negara, overlooking Sg. Tembeling.  They offered several attractive packages that include accommodations, meals, and activities. We booked ...

Porn Puaka Di Gym

Tajuk mengundang kontroversi Sis ni bukan apa rajin pergi gym, selain nak bersenam, iols juga suka mencuci mata. Bukan setakat mencuci mata dengan jantan helok (I'm still hoping sebab gym iols pegi tu SENDUU), sis juga suka melihat gegadis yang fefeeling gedik dengan bermacam fesyen di gym tu. Biasanya gegadis newbie ni macam cendawan. Muncul sekejap di kala azam baru masih utuh yakni di awal tahun atau selepas perayaan di mana memasing nak kurus.  Tunggulah 2 bulan kemudian langsung tak nampak batang hidung ataupun buttcheeks. Eh? Sebenarnya salah satu benda Cik Panda nak cerita pasal butt cheeks. Butt cheeks are absolutely NO NO except at the pool or beach when you are in your swimsuit.  Cik Panda tak jealous la uols sebab Cik Panda tak hingin pun nak ada bontot yang jelly welly tu. ZAssssss So hari tu ada sorang minah ni baru 1st time iols nampak kat gym, tengah workout dengan bopren dia la gitu. Pakai sports bra je dengan really short shorts yang menampakkan ...

Pulau Perhentian Yang Cantik Sampai Speechless - Travelogue Day 1

Pulau Perhentian Yang Cantik Sampai Speechless - Travelogue Day 1 Beautiful! Pulau Perhentian adalah antara destinasi dalam wish list Cik Panda. Dari dulu lagi teringin nak menjejakkan kaki di salah sebuah pulau yang cantik di Malaysia. Plan punya plan, rezeki iols tahun ni bercuti ke Pulau Perhentian. Ye la uols, selama ni iols makan ikan salmon. Tahun ni kita makan ikan kembong ye. Siap cicah air asam lagi. Dari Kuala Lumpur Ke Pulau Perhentian Okay macam mana nak ke Pulau Perhentian yang terletak nunnnn jauh di Terengganu tu? 1. Melalui Udara Kalau rasa nak cepat dan jimat tenaga, uols boleh naik flight ke Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra , Kota Bahru KELANTAN ye.  Iols ulang KELANTAN sebabnya jeti nak ke pulau tu terletak di Besut yang lebih hampir dengan Kota Bahru. Lepas landing tu uols bolehlah ambik teksi ke Jeti Kuala Besut . 2. Melalui Jalan Darat Weols yang 10 orang ni sangat gigih so weols drive 3 bijik kereta, Ferrari, Ferrara dan sudah tentunya kereta...

How Long Does It Take For Books From The Book Depository To Reach Malaysia?

How Long Does It Take For Books From The Book Depository To Reach Malaysia? Update as of July 2023: Unfortunately, Book Depository has closed on 26th April 2023 😢 I love books and on average, I read about 1-2 books a month.  I'm not very fussy about the condition of books as long as I have exciting stories to read. And because books can be expensive, here are my go-to-places for cheap & affordable books: Bookxcess  - 1st hand, brand new books Booksnbobs - Quality, preloved books at affordable prices Carousel - for cheap, preloved books that I can't find elsewhere like this Babylon series Booksonthemove - Loved this initiative of book exchange! I used to visit the one in The Linc KL then boom! MCO so I can't travel more than 10km. sad. Big Bad Wolf Books on Shopee  - cheap! Anyway, I just recently discovered The Book Depository , an online book store based in the UK and has a wide selection of books on topics I couldn't find here in Malaysia. I've always bee...